Lukáš

Lukáš Cejpek se z pozice business partnera v D2 věnuje komunikaci s úsekem Obsluhy zákazníků a posuzování nových příležitostí k automatizaci procesů. Lukáš prošel snad všemi pozicemi v rámci Call centra ČEZ Distribuce – od operátora, analytika, technika IT, vedoucího skupiny, specialisty – a právě to mu dalo potřebné znalosti a zkušenosti pro jeho současnou roli. Budoucí výzvy a úkoly, které útvar D2 čekají, nastiňuje v rozhovoru.

Co obnáší role business partnera v D2?

Považuji se spíše za koordinátora než za toho, kdo primárně přichází s návrhy. Při diskuzích s kolegy z businessu se snažím využívat všechny své zkušenosti a pomáhat jim hledat odpovědi na otázky, jak by mohla vypadat obsluha zákazníků, a zároveň posouvat tyto nápady k jejich realizaci. Ať to jsou velké projekty, nebo malé změny s požadovaným efektem.

Je něco, co bys na současném přístupu k obsluze zákazníků změnil?

Měli bychom se více přibližovat současným trendům v oblasti obsluhy zákazníků. Z určitého pohledu nejsme tak pružní jako jiné instituce, které se v některých případech snažíme spíše dohánět. Moje dlouhodobá představa a sen je, abychom jako společnost udávali trend v oblasti obsluhy a péče o zákazníka.

Jakým směrem by se měla digitalizace a automatizace obsluhy zákazníků ubírat?

Společnost ČEZ Distribuce prochází velkou změnou a význam zákazníka je čím dál tím větší. Abychom dokázali naplnit očekávání a požadavky, které jsou a budou stále náročnější, je nutné se na to důkladně připravit. V následujících letech čekáme velký boom v podobě elektromobility, instalace chytrých elektroměrů, decentrálních zdrojů a dalších náročných technologií, a to je jeden z důvodů nutné automatizace obsluhy. Odborné studie uvádějí, že do roku 2024 se bude až 15 % dotazů zákazníků týkat elektromobility a výše zmíněných technologických inovací a lidé z obsluhy se s tím budou muset popasovat. K tomu jim však musíme poskytnout prostor. Udělat to můžeme zcela jednoduše uvolněním rukou – automatizací rutinních činností.

 

Volná místa

Pojďte tvořit digitální budoucnost energetiky do Skupiny ČEZ. Pokud Vás láká vymýšlet inovativní řešení pro distribuci, nové služby pro zákazníky, podívejte se na aktuální nabídku pracovních pozic.

Přejít na web